this sweet jerky gun does not protect me

Har nog aldrig känt mig mer som en zombie än jag gjort idag. Fy fan säger jag bara. Satt de timmarna innan lunch och fortsatte skriva adresser till studenter; skrev till varenda jävla jävel som går i trean på Fenix (förutom barn och fritid) och tre klasser ifrån Gislaved också. Jag vill inte se en enda adress till någonsin - men imorgon ska man skicka ut till folk som har fått barn med. Doh.
Efter lunch var det bara prat om tyger osv. Fattade typ ingenting, var så himla trött. Gick strax efter 15 idag, åkte hem och nu sitter jag här och funderar på vilket nagellack jag ska ha imorgon, väntar på att min tvätt ska bli klar och lite sådant. Borde börja packa ner lite inför imorgon med så jag slipper ta allt det på morgonen.

Jag hickar som en jävla galning med. Sådan där hicka som aldrig går över och som gör ont i bröstkorgen.

Dessutom slänger jag väl upp en bild på alla nagellacken jag har köpt den här veckan.
(En parantes till Låväh det första är Moody Model och det sista är Hunt me down).


Och en bild på den otroligt schletne praktikanten.

Kommentarer
Postat av: tessplutt(som jag heter i lovehs mobil)

haha!

you gotta love att det inte var nått till min linje(bf) woho ;D

syns ikväll pudding, då smälllllllllllller det! :*

2011-02-11 @ 12:57:47
Postat av: L

moody model är jättesnyggt! är helt kär i dom där typ militärgröna nagellacken, isadora har ett sånt med typ. får bli nästa inköp haha :D <3

2011-02-12 @ 13:21:32
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0