vad var det som kändes så magiskt?

Åt chips idag för första gången på... Två veckor tror jag det är. Alltså, jag mår inte sådär jättebra just nu bara för det. Tror inte det är något sådant där bakis-illamående heller för jag har inte känt av något innan idag. Förhoppningsvis är det ingen fara, så atté.

Annars har jag bara legat och tittat på Vänner hela dagen. Typ smälter lite av trötthet och vill egentligen bara ta en powernap, men vet att det kommer bli typ tre timmars sömn och sedan sover jag inte i natt och allt det där.

Nääästan hela veckan är planerad också; åker till Hok imorgon och firar alla hjärtans dag tillsammans med fru och mat och film. På tisdag ska jag hoppa upp tidigt och åka in till stan och möta Tess. Det blir shopping och piercing, whoop whoop. Sedan tror jag det blir hem till henne, men vi har egentligen inte planerat så långt. På onsdag ska jag träffa Låväh också. Så lär väl vara tillbaka hemma igen på torsdagen ungefär verkar det lite som...

Märkte precis att Låväh dessutom har citerat Lundell på sin blogg. Haha! Mysigt, absolut. Speciellt när det är det bästa citatet ever av den mannen; vill du ha din frihet får du ta den. Love it!

Nu ska jag fortsätta drömma mig vidare in i världen av Vänner och hoppas på att mitt liv kanske kan bli så någon gång.

Kommentarer
Postat av: L

haha jag lyssnar inte ens på snubben, men jag ÄLSKAR det citatet :D PUSS! <3

2011-02-13 @ 22:28:28
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0