well you might say I'm losing focus

Bowlingen gick bra. Jag vann. Över alla. Bildbevis kommer.
Sedan släpptes jag av vid Swedbank, mötte Jocke, tog ut pengar, gick och köpte varsin kebabtallrik och gick hem till honom för att äta och titta på film. Och som vi har nötat filmer! Först tittade vi på I rymden finns inga känslor, och jag säger bara Bill Skarsgård♥. Jag skrattade så jag började hosta så mycket att jag inte fick någon luft, så fick lite av den där lustiga Cocilolilol-hostmedicinen av Jocke. Ähä, tog hur lite som helst och det hjälpte och min kropp kändes lite lustig efteråt så jag skrattade lite extra åt det... Haha. Sedan tittade vi på Old dogs och halvt kvävdes av skratt igen innan vi tittade på Grown ups (tror den heter så?). Jag somnade en stund, men den där lilla powernapen satt inte helt fel alltså!
Bussen hem var typ tolv minuter försenad också. Jävligt lustigt alltså. Men hem kom jag, med fötter jag inte kände, och nu sitter jag i pyjamas och allt det där, pratar lite med Anton på Facebook och lär väl slänga mig ner i sängen snart, jag varah tröööttis!

Vid den här tiden på måndag har jag varit 18 i tre timmar och fem minuter.
Vid den här tiden om en vecka har jag varit på krogen.
Vid den här tiden om två veckor är jag piercad i käften x2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0