2010

Vilket jävla år. Jag hoppas att 2011 blir ett så jävla mycket bättre år, även om man började året med fest, tjafs, lite sömn osv.
Men liten sammanfattning av 2010.
  • Jag lyckades gå ut första året av gymnasiet efter mååånga tankar om att hoppa av.
  • Jag fick bra kontakt med några nya personer, som jag sedan tappat kontakten med.
  • Haft den knäppaste påsken någonsin.
  • Fått några nya älsklingar; Ragnar och kameran.
  • Gråtit mer än någonsin.
  • Haft en jävligt dryg midsommar som egentligen knappt var värd den tiden.
  • Varit med och besiktat en bil för första gången.
  • Känt mig jävligt förvirrad flera gånger om.
  • Gjort en del misstag.
  • Bråkat en hel del.
  • Börjat känna ångest över min skolgång.
  • Trott att jag går tredje och inte andra året på gymnasiet.
  • Fått höra från minst fyra (har jag för mig) personer (tror dessutom alla var tjejer) på en kväll att jag är jävligt snygg.
  • Ångrat hur mycket som helst.
  • Undrat vart jag gör av mitt liv.
  • Varit på väldigt många fester.
  • Varit i Halmstad och tältat med Låväh och Mattias.
  • Jämfört personer med Edward och Jacob.
  • Drömt att min pojkvän är en vampyr och vaknat och varit förvirrad för att han inte var iskall.
  • Blivit moster.
  • Fyllt 17 och firat med de allra bästa.
  • Bakat en otroligt god (även om den såg ut som spya) kladdkaka och gett bort.
  • Gett bort en icke-uppskattad julklapp.
  • Gråtit jävligt mycket på grund av en människa.
  • Slängt iväg fler saker än någonsin när jag varit arg.
  • Sparkat sönder hur många glas som helst i sömnen.
  • Vänt på min sömnrytm flera gånger.
  • Pendlat väldigt mycket med typ allt.
  • Sett alla säsonger av Sex and the city, och sex säsonger av Grey's Anatomy.
  • Sovit hos Låväh hur många gånger som helst.
  • Festat med otroligt många okända personer.
  • Hängt vid spökhuset flera dagar med Låväh, Tess och Kim.
  • Impulsivt lagat mat som har blivit jävligt gott.
  • Nästan krockat med en älg.
  • Varit med på älgjakt för första gången.
  • Umgåtts med personer en hel del ett litet tag och sedan slutat umgås med dem.
  • Sett Lars Winnerbäck för tredje gången.
  • Kramat Oliver Ackermann på Popadelica.
  • Sett Melissa Horn, Love Antell och Laleh samma kväll som LW's tredje konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0