a broken promise is as good as a lie

Hamnade mitt i något jävla kräkstadie igår. Mysigt. Fick inte behålla någonting som jag drack; vatten, cola, juice, kunde inte sitta mig upp i sängen för att jag låg över hinken två minuter senare och kräktes osv. Grät och ropade på mamma, sms:ade med Kim och frågade alla hur fan jag skulle kunna sova. Somnade vid 22.30 ungefär och vaknade supertidigt och somnade om och vaknade av att mamma ringde och väckte mig för att påminna mig om att ringa till praktiken och säga att jag inte kommer, än så länge varken idag eller imorgon.

Men nu ska jag göra en kopp te, öppna mitt fönster lite grann och sedan ringa praktiken och sedan lägga mig i sängen och hoppas på att få behålla allt jag dricker idag! Jag tänker inte äta något så länge mamma jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0