att drunkna är inte så illa om det får en att drömma och hoppas

Har precis pratat med Tess, även om jag mest satt och bölade som en barnunge.
Tack baby! ♥

Åkte i alla fall hem från skolan, mådde så jäkla illa att jag trodde jag skulle kräkas emellanåt. Kom hem, åt lite grann för att se om det hjälpte, sedan somnade jag till en kvart ungefär på soffan och vaknade att mamma sa hejdå.

Nu ska jag i alla fall tvätta bort det lilla sminket som är kvar, börja tvätta massa kläder och sedan lägga mig i min säng under två täcken och titta på High School Of The Dead och ställa ett alarm ifall jag skulle somna till så min tvätt inte blir liggandes i tvättmaskinen hela dagen/natten.
So, over and out.

Folk som vill ha tag på mig kan ju försöka klura ut hur, jag kommer inte vara inne på msn, jag kommer kanske stänga av mobilen snart och Facebook stängs nog också ner om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0