dag 28 - det här saknar jag

Jag måste säga Halmstad -09 med Juwlia, Låväh och Bekks. Vi var där torsdag-söndag och vi hann med en jävla massa.
- Vi råkade ta sönder två element (har för mig vi lyckades laga dem också)
- Gjorde åt 14 toalettrullar då vi använde toapapper till precis allt
- Träffade på våra grannar (två män i medelåldern) som vi hade djupa diskussioner med. En av dem hade en son som gick i Juwlia och Låvähs klass
- Ändrade om texten till En helt ny värld så den handlade om sås
- Skapade massa små kompisar; Party-potatisen, Party-gubben respektive Party-gumman och Party-ballongen
- Hittade en oöppnad (som tur var) kondom i Juwlias säng. Blev senare en ballong hon satt och petade på en hel kväll
- Ändrade om Finns i sjön till Fisk i sjön och till sist Harald i badkaret
- Slängde ner en sked som vi hade till tacossåsen i Juwlias dricksglas
- Råkade glömma en flaska läsk i frysen över en natt så den förstördes. Försökte öppna den dagen efter i en stor rostfriskål, jag tog en gaffel och mumsade i mig innan vi ställde ut den i solen
- Gjorde åt en jävla massa dricka och nästan två limpor bröd
- Kom på att man kunde doppa bröd i den där cheese-såsen man kan ha till tacos och att det faktiskt var gott
- Glömde en halv daimtårta i frysen, vilket vi kom på när vi satt på tåget hem och ville ha den
- Försökte handla i en "mataffär" där bara stora företag handlade. Vi fick inte handla där, fick en dålig vägbeskrivning till ICA Maxi och hittade Lidl istället
- Handlade mat för närmare 1000 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0