dressed for success

Kom på att jag inte har skrivit någonting om nyår eller den impulsiva söndagsfesten vi drog på hos Mattsson, så, ah...

Började i alla fall nyår hos Tess med att fixa oss, tagga med bra musik osv, vi drog till Låväh och förfestade lite. Lövdahl kom och hämtade oss och körde oss till Filip, där det var party all night long. Tror jag kom därifrån runt 4.30 på morgonen? Hamnade dock inte på Eddings soffa förrän kanske en timme senare efter "efterfest" i en trappuppgång med Desiree och Timmy.
Allt var i alla fall bra hos Filip (och Mattsson eftersom man sprang runt där lite med). Juwlia och jag taggade ordentligt när vi gapade någon jävla visa, några gick och skrek på "Det är bögarnas fel" hela tiden (var dessutom bland det första jag hörde när jag vaknade dagen efter och jag var inte lycklig), jag trillade någonstans, spenderade tolvslaget på soffan med Micha och Hellund-arna, skrek på någon och bad om ursäkt sedan och var väldigt trevlig, pratade med massa människor jag antingen bara kunde namnet på eller som jag inte visste alls vilka det var, för första gången någonsin kom någon ihåg att jag också var en Såswald och det var även en del som alltid kallade mig vid min efternamn, jag var med hos Hannah och Timmy och träffade deras gigantiska hund Hades och en av deras andra hundar som jag inte kommer ihåg namnet på.
Ja, vilken kväll, det var allt något att minnas!

I söndags var det ju som sagt en impulsiv söndagsfest som gällde. Det kom massa människor, det var massa skämt om Dritons alla snodda cyklar som han cyklade hem till Albanien, och han däckade dessutom på köksgolvet, vevade lite med benen och vi skrek "HAN CYKLAR I SÖMNEN!" och massa sådant. Juwlia spelade FIFA och skrek "slå honom!" och vi skrattade så vi knappt kunde andas under hela kvällen. När vi stod och väntade på vår skjuts vid 3.30 dansade Juwlia och Tess ute på gatan. Jag och Låväh var back in the old days och käkade nattmackor klockan 4 på morgonen innan vi gick och la oss.

Igår tittade jag och Låväh på massa filmer, var mästerkockar och lagade pasta med bacon och rhode island-sås och sedan åt vi pizza också. Kim kom och hämtade mig på kvällen och skulle köra mig till tåget, precis innan tåget körde in på stationen i Klevshult vände vi och gick tillbaka till bilen och åkte hem till Kim.

Allt har varit bra än så länge det här året, Juwlia har lagt nyårslöfte åt mig, jag har träffat massa nya människor, jag har tittat på Herkules och lite på Dumbo och allting är hur bra som helst än så länge.
Och bilder kommer när jag har kommit hem eftersom jag har använt kompaktkameran och minneskortet antagligen inte skulle funka i kortläsaren i Ragnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0