du irrar vidare i samma turbulens och ignorerar, idiot

Har varit hemma hos Kim från igår till idag. Åkte med hans pappa till Värnamo på kvällen också och åkte buss hem därifrån.
Jag packar lite smått för helgen, kom på idag att jag måste ha med mig idrottskläder till på måndag med, så jag kanske får skippa pyjamasbyxorna i helgen och bo i mina obekväma joggingbyxor istället... Kommer i alla fall vara i Hok hela helgen; städa imorgon och på lördag kommer det folk dit, brabra.
Ska i alla fall packa klart nu så jag kan hämta en tallrik mat och titta på någonting och sedan sova några timmar. Sov ju tre timmar igår kväll och sedan ungefär 12 timmar i natt/idag, inte bra alls må jag säga. Vore väldigt bra om det fanns som i Vampire Knight och det fanns night class som man kunde gå på (även om man var tvungen att vara vampyr för att gå där)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0