du läser mig som en öppen bok, men ju mer du läser desto mindre vill du veta

Klappkass uppdatering, I know.
Jag var i alla fall i Hok fredag-tisdag.
Lördagen var bra, det kom massa folk och det var kul osv. Fick även tillåtelse att slå Anton på näsan, vilket jag gjorde, oturligt nog. Han fick näsblod, stackarn! Jag fick dåligt samvete.
Vi stannade hemma på måndagen för vi kom aldrig upp. Sov i tolv timmar, gick upp vid 13.30 ungefär och gjorde äggröra, bacon och stekte rostbröd i stekpannan (är det det som är fattiga riddare?) och satt vid TV:n hela dagen. Anton kom förbi också och hämtade oss så vi kunde ta oss till Vaggeryd och handla också, haha.
I tisdags åkte jag till skolan. Tydligen hade jag ingen teater på eftermiddagen, vilket jag inte visste. Åkte med Låväh hem osv, somnade på soffan och kunde inte sova sen på kvällen så sov typ två och en halv timme och tittade på Vänner hela natten. Sms:ade i sömnen också, skrev "owh, jag får användning av mina ljus i helgen!" till Kim, han frågade vad jag skulle ha ljus till och jag skrev "lampan funkar ju inte där!" som om det var helt uppenbart. Han fick veta sen på morgonen att lampan i bastun inte fungerar.

I natt skrev jag också sms i sömnen. Fick ett sms "hej, vad gör du?" och några timmar senare svarade jag "men säg, eller nej :( <3". Sms:ade senare under natten och bad om ursäkt för sms:et.

Idag blir det tillbaka till Hok och äta japansk mat. Underbart!
Och nu ger jag upp detta, ska i alla fall sköta skolan bra de kommande veckorna, GG!
Ska dessutom umgås med Kimsan i helgen, brabra. Känns ju ensamt bara när han på praktik och nu har han varit och åkt skidor i Sälen sedan i söndags, och det har känts typ extra ensamt då. Tydligen märker man av sådant där avstånd även om man inte träffas speciellt ofta längre.

Kommentarer
Postat av: karro

fattiga riddare är vanligtvis franskbröd doppat i en äggblandning, stekt och sen doppat i typ socker och kanel. jag har för mig att detta gjordes då brödet blivit för torrt för att ätas som vanligt..

2011-01-20 @ 12:34:13
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0