everybody were laughing and we were listening to our favorite songs

Läste precis ut årets första bok, Egoboost!. Jag har nog helt ändrat uppfattning om Blondinbella, haha.
Men jag har lyssnat igenom nästan åtta album med APTBS, Raymond & Maria, Säkert!, Hello Saferide och Oskar Linnros, suttit med täcket om mig, alltid med ett glas cola och mitt snus nära till hands. Oh, jag trivs så bra med sådana här nätter! Det är så jag vill spendera mina nätter under loven, även om jag mest har spenderat de senaste loven framför datorn med serier eller sovandes bredvid Kim och någon gång ibland Låväh, Juwlia eller Tess.
Detta känns så bra!

Nu är frågan om jag ska ge mig på nästa bok, kanske ta första porträttfotot till fotoläxan vi hade innan jul (bättre sent än aldrig, right?) eller spela lite Sims... Tror jag tar itu med porträttfoto först, sedan får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0