got enough guilt to start my own religion

När inte ens ett av livets klipp från Despicable Me kan muntra upp mig är det något som inte är rätt.
http://www.youtube.com/watch?v=5Y7W6BaNs_I&NR=1

Jag kom på att jag kunde skriva en insändare i svenskan om det här med självsvält, att många ser "idealet" i att vara endast skinn och ben och därmed självmant svälter sig. Har jag kommit någonstans? Nej. En mening har jag skrivit.
Gosh, jag vet inte om jag har valt rätt ämne att skriva om, jag finner ingen som helst inspiration till att skriva även om jag har suttit och tittat runt på olika sidor om Pro Ana.
Det var någon sida som hade många bilder på tjejer som knappt kunde klassas som skinn och ben ens, det var bara ben. Jag trodde jag skulle börja gråta för att alla tjejerna var så söta - och så smala!

Jag tror faktiskt jag ska gråta en skvätt för deras skull, dricka extra mycket cola och några extra godisbitar under kvällen och hela tiden tänka "den här är för dem. Och den här också. Den här med." för varje bit som jag äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0