I close my eyes for a second and meet a fragile soul

Har ätit mat så jag är mätt och glad igen. Stackars Kim fick äta curry, men jag försvarar mig med att han inte sagt någonting om att han inte tycker om det.
Sitter i alla fall och myser framför P3 Guldgala 2011. Oh, det är helt vackert att Håkan inledde det och Säkert! uppträdde sedan, och jag ser antagligen båda två i mars ♥ lycklig_tjej_93.nu
När jag såg This Is Head också sa jag "han är helt fluffig!" om killen med skägget. Påstod precis också att ett av de nominerade till årets rock/metal såg helt mysiga ut och att de påminde om Slipknot.
Jag borde titta på mer sådant här, det är helt vackert att se mina favoritartister stå där och sjunga.

Har i alla fall känt mig lite som en grinig och nördig hemmafru idag när jag fått nerd rage när jag och Kim spelade NBA och jag inte fattade någonting. Spelade dock ut honom lite grann på Guitarr Hero efteråt, haha!

Snart plockar jag fram chips och dipp också. Jag kommer snart rulla fram känns det som, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0