it's so fluffy I'm gonna die!

Flydde ju till Hok efter skolan. Hann inte ens ta av mig jackan innan vi började laga mat. Vi kokade ris, lät det svalna och sedan gjorde vi det till onigiri-formade things, skar upp fläskkotletter i bitar och blandade med wokgrönsaker och massa annat, och kycklingen blev det en jävla massa curry i, och så kokade vi nudlar. Till de där onigiri-sakerna blandade jag även japansk soja med en jävla massa chili, lite vitpeppar och så lime. Ähä, det blev hur gott som helst! Laxen vi gjorde tyckte dock Juwlia var helt oätlig och slängde, doh.
Mätta och glada som vi var sedan sprang vi vidare till Hoks lilla lanthandel för cigaretter. Planen gick dock inte så bra då det var stängt. Det blev en biltur till Vaggeryd med Anton, med cigaretter och energidricka stod vi utanför ICA och sa "här kan man va, här kan man va, här kan man va" hela tiden. Jisses, helt sjukt underhållande. Anton tyckte till och med Juwlia skulle hoppa in i en bil och sätta sig i någons knä och säga "här kan man va!" and we all lol'd.
Tillbaka till Hok, besökte FarmorWinblad en liten stund innan snurrade omkring i bilen och Juwlia och jag skuttade iväg och bosatte oss på Juwlias rum.

Så, taggad som man är känner man verkligen för att vara i skolan en och en halv timme innan man börjar imorgon, men vad har jag för val? Har man lovat sig själv att vara duktig så har man, och peppar man sig själv så gott man kan så gör man.
Jag viiiiiiiiill iiiiiiiiiiiiiiiinteeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0