I've lived my life to stand in the shadow of your heart

Vet inte riktigt, men min hjärna har försatt sig i viloläge nu efter några avsnitt Elfen Lied och det senaste avsnittet Grey's. Jag kan inte koncentrera mig på High School Of The Dead, som verkar helt okej nu efter halva första avsnittet även om det är väldigt mycket närbilder på trosor och gigantiska tuttar som guppar... Eto, jag kanske borde ge mig på Night Head Genesis istället. Eller bara gå och lägga mig, men nattmänniska som man är har man varit knäppt trött hela dagen och vaknat till nu istället.

Nej, jag hämtar en bok istället och lyssnar på A Place To Bury Strangers för det var längesedan någonting med böcker och musik hände i mitt liv, rättare sagt ungefär tre veckor sedan.

Slänger till en bild med Oliver Ackermann också. Bara för att han är vacker och jag ska lyssna på hans musik nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0