jag lovar dig minnena, att falla tillbaka på

Har precis kommit hem till Kim igen efter att ha varit i stan med två kompisar till Kim med. Han införskaffade sitt Xbox, är efterklok för att inte frågade efter något spel han ville ha osv och håller på att koppla in det i TV:n medan jag drog på mig pyjamasbyxorna och raggsockarna igen. Mat fick jag till slut, men inte någon Xi Chuan kyckling som jag ville ha, blev Mc Donald's.
Kvällen lär väl spenderas framför TV:n och Xbox:et I suppose. Blir dock Forsheda imorgon, där jag inte har varit sedan jag åkte hemifrån i... torsdags. Tiden går fort. Kommer dock inte sova hemma förrän onsdag blir det väl då? Eller nej, torsdag. Tidsuppfattningen är på topp som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0