kör mig vart du vill, för jag ramlar aldrig hit igen

Jaha, nehe, jag börjar tvivla lite på mina matlagningsskills faktiskt...
Inte för att maten blir bränd eller något sådant utan för att jag bara lagar någonting med kyckling; kycklingwok eller kyckling med couscous och creme fraiche med en jävla massa vitlök.
Skulle någon fråga mig typ vilken tid som helst på dygnet vad jag vill laga för mat hade jag svarat något av ovanstående alternativ. Förutom på morgonen då, då hade jag nog mest slagit på äggröra...

I alla fall så sitter jag och dunkar Parken as usual det senaste dygnet. Ska jobba med engelskan som jag måste göra för att få närvaro på onsdagens lektion. Dum som man är tänker man inte alls på det på tåget hem, nej, man är helt inne på att ta sig hem så fort som möjligt för att få träffa Kim - vilket inte heller blev av.

Funderar även på att göra ett nytt försök för att ringa moster, men det känns som klockan 20 är liiite sent... Tror ju dock hon är vaken, men jag tycker inte om att ringa folk efter 19-tiden om inte verkligen vet att människan är vaken. Baah. Gör nog ett försök ändå.

Jag kan förresten dela med mig av en ny livsupplevelse idag; jag har träffat en tatuerare. Wow, big deal, right? Nej, men jag och Josse följde med Jossan idag när hon skulle tatuera sig. Tatueraren var jättetrevlig och vi satt och pratade med honom en del efteråt, han berättade för Josse hur hon skulle rengöra sin piercing (stackaren hade ju gjort lite fel, haha) och vi frågade honom lite med om man kunde pierca både tungan och smiley samtidigt och han sa att det kunde jag göra, jag skulle ju ändå få svårt att äta oavsett om jag delade upp det så det kvittade.
Så, vecka sju åker jag upp till stan och drar upp pengarna och sätter mig och piercar mig! Jag är mest nervös för tungan, trycker man med naglarna är det ju där det gör mest ont... Vet inte ens vem jag ska ha med mig som stöd, men jag får la klura lite på det. Det är ju faktiskt två veckor kvar och ingen tid bokad eftersom det bara var drop in.
Jossans tatuering blev dessutom hur bra som helst! Hon tatuerade in "fly on the wings of love" mellan skulderbladen. Så denne man är även den som ska få tatuera in min fjäril som ska sitta mellan skulderbladen!

Kommentarer
Postat av: karro

att pierca tungan känns knappt, det gör ont efteråt.

det känns lite som att typ stoppa ner en nål i ett paket smör.

det gör skitont att bita sig i tungan, men det är en helt annan smärta!

2011-01-27 @ 22:53:43
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0