lustigt telefonsamtal, yes, indeed

Jag ringde ju till praktiken, och jag är inget vidare på att prata i telefon.
"Ja, hej, det var Linn, jag ville bara säga att jag inte kommer varken idag eller imorgon för jag har råkat bli kräksjuk! Eller något... Men vi får se på onsdag!"
Jag vet sedan tidigare att jag inte är nåon höjdare på att prata i telefon, att jag blir helt röd i ansiktet, stammar, går fram och tillbaka, pillar på saker och ting och koncentrerar mig så hårt på att lyssna på personen och komma ihåg vad personen säger att jag bara glömmer bort det och inte riktigt vet vilken planet jag befinner mig på. Och innan har jag ju klarat mig rätt bra sådär när jag har kommit in på praktiken och pratat med dem, men i telefon fungerar ju ingenting för mig!
Det var till och med så jag fick ett "hahaha 8D" som svar av Kim när jag sms:ade honom och berättade vad jag sagt när jag ringt.

Men en kopp te satt inte helt fel, men magen kurrar fortfarande så jag kaaanske ska våga mig på och göra en fransk omelett ändå... Snällt mot magen sa mor min att det skulle vara, så atté.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0