maybe you're a joker, maybe you deserve to die

Jag tycker inte om min gamla dator. Men det är väl ingen nyhet för någon? Den är seg och bara allmänt irriterande.
Ragnar. Är. Död.
Död som i full av virus............ Någon som har varit vänlig och påmint mig om antivirus? Nope. (Någon som påmint mig om hur jobbigt mitt gamla tangentbord är? Nope.)

Ja, i fredags skulle jag ju se Dementiah igen. Fidde och jag var på Hemköp innan vi gick hem till honom. Jag handlade chips och godis och powerking för 50 kronor... Somnade en stund på soffan också och när jag vaknade så mådde jag jävligt illa. När vi kom till Navet trodde jag att jag skulle kräkas, sedan gick det en liten stund och jag ringde mamma så hon fick komma in till Värnamo och hämta mig. Jag och Fidde skulle gå hem till honom igen och hämta mina saker. Halvvägs någonstans stannade jag mitt på gatan och kräktes som en jävla gris.
Kom hem, la mig i sängen, ropade på mamma om vatten och ett tredje tecke, tittade på Despicable Me, somnade, gnydde hela natten i hopp om att någon skulle ta min kropp ifrån mig så jag slapp må illa och ha ont överallt.

Sov i tretton timmar och mådde betydligt mycket bättre. Jag hade ont lite här och var, men det fick funka. Kim kom på eftermiddagen (jag kommer nog få lite skäll när han läser detta för att jag inte berättade att jag kräktes, ähä) och sedan åkte vi till Bambu med mamma och Peter och åt massa mat. Eller, mamma åt massa mat, Peter och Kim åt lite lite mat och jag åt typ ingenting tack vare min mage.
Kom hem och tittade på TV, gick och la oss sen och jag vet inte riktigt vad mina drömmar har handlat om. Det har varit någon konstig sörja av att nagellacket på mina tår försvann, Kim dumpade mig på Facebook, Tess och Låväh "slutade vara" gifta på Facebook... What to do, what to do.

Har praktik nu de kommande två veckorna, känns la lagom gött eller någonting sådant. Sedan är sportlov och jag piercar mig. Tror jag och Kim kanske lite halvt bestämde mig att vi skulle titta på bio då med..? Det märker vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0