sätt på hörlurarna, du slipper skrik

Trots sjukdom och allt det där (har tydligen börjat hosta nu med, lagom trevligt) så skaffar jag mig nya matlagningsskills; potatis- och köttfärssoppa. Utan paprikakrydda dock, men ändå.
Det är första dagen jag är hemma från praktiken och jag har varit så jäkla uttråkad typ hela dagen! Hur ska jag klara mig imorgon? Men nej, imorgon är också en stanna-hemma-dag, jag vill inte smitta någon och sedan går jag rätt strängt efter det där med att stanna hemma 48 timmar efter att man kräktes sist, så det är bara att stanna hemma imorgon med.
Nu hoppas jag att min soppa blir klart väldigt snart, för jag är jättehungrig efter 46 timmar utan riktig mat; 24 timmar utan någonting i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0