soffan är silvertejpad men drömmen kommer att hålla

Jag har ännu en gång konstaterat att jag aldrig kommer lära mig att sova om nätterna, och inte ensam heller. Inte än på ett jävla bra tag i alla fall. Jag har en man som är alldeles för mysig att sova bredvid, även om han lägger sig med ryggen mot mig och sedan gosar ner sitt huvud över mitt huvud mitt i natten och börjar gnissla tänder i örat på mig och som ibland har blivit jävligt sur i sömnen för att jag blivit sur och hållit fast hans käke.
Sedan har jag en fru som alltid låter mig somna på hennes axel och som inte gnisslar tänder och lägger armar och ben över mig mitt i nätterna och hmm:ar när man rör på sig eller säger något och som vaknar samtidigt som mig mitt i nätterna eller tidigt på morgonen och vi pratar igenom vad vi drömt och sedan somnar vi igen.

Men jag somnade tre timmar igår kväll, vaknade vid 21.30 och somnade strax för 00.30 igen efter mat och lite annat. Vaknade dock prick 00.30 för att PS. I love you var slut och satte igång en annan film innan jag kröp ner i sängen bredvid Kim igen. Sedan sov jag... Länge. 12 timmar för att vara exakt. Ähä, fick lite ångest när jag vaknade över att jag inte var i skolan... Jag måste skärpa mig nu, detta är sista terminen med detta slavschema innan jag får ett nytt, bra schema! Fast det är klart, jag kommer ju inte hem någon jävla gång om jag slutar sådär supertidigt någon dag för det går ju inga bussfanskap från Värnamo vid den tiden på dagarna. Nej, jag får helt enkelt... Satsa på ett körkort jävligt snabbt nu snart och sedan får jag väl betala en jävla massa bensin upp till skolan osv. Fast det har jag ju inte råd med. God damn it, ibland hatar jag att jag envisades med att jag skulle plugga så jävla långt bort med JLT's klappkassa tåg/bussförbindelser som knappt fungerar så man får sitta där i Värnamo ett bra tag emellanåt och vänta på nästa jävla buss och då tar övergången på skolkortet slut och man får punga upp med 21 kronor för att ta sig hem om man inte har fritidskortet som kostar 670 kronor, och inget av det har man råd med.
Fuck this, jag börjar bli grinig, jag tror jag lägger mig med något avsnitt Private Practive och fördriver lite tid. Eller så tittar jag på Two and a half men som jag gjort de senaste timmarna. Eller High School Of The Dead... Clannad vore mysigt också för den delen... Fan att jag ska titta på så många serier då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0