igen, lurar jag mig själv med huvudet i sanden

Jag tror ingen blir förvånad när jag säger att söndagen inte blev som planerad. Istället sitter jag nu och pluggar; skriver av en powerpoint från svenskan och har nästan kommit på en tes till min insändare jag ska skriva i svenskan, sedan blir det att påbörja lite på samhällskunskapen, kolla lite på teatern och lite sådant.
Och så lyssnar jag på Håkan, självklart.

Fick precis ett sms av Låväh också där hon frågade vad jag önskade mig i födelsedagspresent, haha! Mina pompisar är underbara, så nu har jag någonting mer att underhålla med mig denna söndagen, nämligen att fundera ut någonting jag kan önska mig av Låväh.
Owh, det är 15 dagar kvar tills jag fyller år.
Då äter även jag och mamma sushi till lunch i Värnamo som det är planerat.
En vecka till i skolan innan jag har praktik.
Om 19 dagar är jag på krogen med alla människor.
Vecka sju piercar jag mig hade jag tänkt.
Jag ska till systeryster på onsdag och umgås.
På fredag ser jag DementiaH igen och kör på filmkväll med lite människor i Värnamo.
På lördag äter jag mat från Bambu för första gången sedan i somras.
Icke att förglömma att jag och Kim har åtta månader på torsdag.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande. Känns som det var evigheter sedan jag orkade ta tag i någonting som har med skolan att göra, men jag är på G nu igen känns det som. Ska dessutom vara med på idrotten imorgon för första gången på evigheter. Tror det blir typ min sjätte idrottslektion jag är med på... That's bad för jag vill inte ha idrott nästa år också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0