för det är peace & love, 2011

Rubriken är faktiskt en låt som två personer kom och sjöng för oss en dag under P&L. Haha, världens bästa låt där vi satt och skrattade hur mycket som helst eftersom han sjöng om att töja sin anal och sprida HIV.

I övrigt var P&L helt underbart. Fick en "fin" solbränna under tisdagen, träffade massa nya människor som var helt underbara, åt massvis med mat, tittade på massa fina artister, jag lärde mig att dansa österrikisk folkdans en natt, mina andra par solglasögon gick sönder någon natt också när jag råkade sätta mig på dem (beställde precis nya, likadana som Kim trampade sönder vid öltältet) och jag får inte heller glömma att berätta om Götenepojken som vi sminkade fint när han däckade i en solstol.
Allting var fint och nu slänger jag upp några bilder från nästan allting.

Julle somnade i bilden på väg till Borlänge. Hon nös i sömnen dessutom, haha.


Bagen från Clas Ohlson gick sönder så den tejpades fast på Antons mage.


Detta var måndagmorgon utanför Julles hus och hennes och Låvähs packning tillkom. Bilen var full bara av min och Antons packning.


Lykke Li.


Oskar Linnros.


Deadmau5.


Sminkad Göteneojk.


Bob hund.


The Sounds.


Henrik Berggren.


Säkert!


Armand Mirpour.


Miss Li.


Håkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0