för man saknar sånt som man inte har

Igår blev en lugn dag. Kim åkte hem, mamma och jag dansade Zumba och sedan körde hon mig till Karro och Neo. Vi åt vattenmelon och varma mackor, och när Neo hade somnat åt vi ostbågar och drack vin. Sedan körde Johan hem mig.
Jag och Robin satt och pratade som alltid en stund innan jag gick och la mig.
Idag har jag ätit varma mackor igen, tittat på How to train your dragon med mamma och Felicia. Ska packa lite grann nu innan jag beger mig mot skogen, men först ska jag och mamma in till Värnamo och köpa födelsedagspresenter till Peter. Tror jag får skryta lite över att jag kom på vad vi skulle köpa till honom med, ähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0