I'm still the same as when you loved me

Har varit hos Kim sedan i onsdags tror jag (sämst tidsuppfattning) och jag är fortfarande kvar. Dagarna har spenderats med lite sömn, Vänner och några andra filmer. Förutom ikväll då. Kim är borta och festar och jag har spenderat kvällen med Kims pappa och Lena, mat och jag har lärt mig dricka rött vin! Behövde dock inte lära mig det speciellt mycket, men jag trodde aldrig jag skulle dricka rött vin och tycka det var gott. Berättade det för mamma i telefon också när jag såg att hon hade ringt osv, och jag fick ett "blähk" till svar och kan bara se hennes min framför mig, haha!
Gick precis upp på Kims rum för att äta chips, dipp, choklad och dricka cola, men vet inte om jag ska kolla på någon film eller spela... Är dock väldigt trött efter de senaste nätternas dåliga sömn så skulle tippa på att jag råkar somna istället om jag tittar på film. Kanske borde göra det ändå, och stänga av vibrationen och ljudet på mobilen ifall någon skulle få för sig att ringa och väcka mig...

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha ja vi har också sådana tallrikar, med en guldkant på... Ajaj för micron. ;D

2011-07-24 @ 13:58:13
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0