jag orkar inte förklara, försök och se det ändå. det gnager mitt sinne, det är som overklighet

Händelserik och händelselös dag, verkligen.
Solade lite, gick upp till badet med mamma och Felicia, träffade Gabbe och pratade en stund. Åkte till systeryster ett par timmar innan det blev att stressa hem för att den ena kissemissen födde sin tredje dödfödda unge den här veckan. Åh, kom innanför dörren och där låg den lilla saken bland en massa blod...
Handlade med mamma och lagade tacos efter allt städande efter kissen för att sedan hamna framför datorn med en gnagande rastlöshet. FredrikFrumf ringde i och för sig två gånger under dagen och underhöll mig en stund, det pratades om Ibiza och lite smått om Småland för hans del i sommar, och det blev en massa prat om hans onda katt, haha.
Men Meshuggah och mina böcker får väl bli mitt sällskap en stund till innan jag går och lägger mig I suppose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0