jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Har varit med världens finaste man i stort sett hela veckan. Han kom hit i söndags och åkte i måndags, sedan jag åkte till skogen i onsdags och åkte hem idag, med hans studenttröja som luktar Armani Code.
Sovit hur mycket som helst sedan P&L, bortsett från i natt/idag då. Bara drömt en massa mardrömmar hela tiden. Det lustigaste måste ha varit att jag tidigare i veckan drömde att jag och Kim hittade ett jättefint, stort hus vid en hamn som vi köpte tillsammans, och idag drömde jag att vi hade en dotter tillsammans, att Kim var alkoholiserad och slog både mig och barnet och jag lämnade honom med ungen i famnen en kväll... Eh, ja, väldigt lustiga drömmar var det i natt som sagt.

Kom hem från systeryster för ett tag sedan. Det har varit altanbygge och fixande med Neos nya säng, sedan åt vi ju kebab också.
Tänkte sysselsätta mig kommande dagar med att storstäda mitt rum, och faktiskt dammsuga och allt sådant också. Ska läsa som satan också; jag vill komma igenom alla Twilight-böckerna snart så jag läsa En flickfotografs bekännelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0