och när hon gråter mot min kind, så gråter hon inte av sorg utan av perfektion

Jag älskar P3 mer än någonsin faktiskt. Förra året gav de mig Ludwig Bell, i år fick jag Oskar Gyllenhammar. Båda två fick varsin plats i mitt liv i Kims bil under kvällstid när vi åkte runt. Tror dock vi åkte från hans mamma hem till mig förra sommaren när jag fick höra Ludwig Bell för första gången, men ändå.
Om någon bara kunde sluta byta till Mix Megapol eller Rix FM i duschen också så skulle det vara ännu bättre, jag har inte tid att stå och byta till P3 varenda gång jag ska duscha. Bara för att jag inte kommer ihåg hur man sparar en radiokanal i listan...

Annars så är det som vanligt. Förutom att jag har tröttnat på varenda spel jag spelat. Fastnade helt i Fear häromdagen och efter det gav jag upp helt. Började spela Silent Hill igår, sprang omkring i fem minuter ungefär och sedan ansåg jag att spelet var klappkasst überdåligt och stängde av.
Fick något sådant där konstigt snedsteg i huvudet häromdagen också och tyckte att jag skulle kolla på massa dokumentärer också, allt från Kurt & Courtney och en om The Doors (ingen aning om varför egentligen, jag lyssnar inte ens på The Doors och har nog aldrig gjort för den delen) till Nostradamus, några om 11 september och jo, även Stefan Jarls Dom kallar oss mods och båda efterföljarna fick hamna på listan.

Imorgon åker vi till Skara Sommarland alla i huset och även Kimsan.
Så, nu innan jag går och lägger mig ska jag läsa lite i min bok med Oskar Gyllenhammar på Spotify. Tack att man inte har Spotify Free längre, hade aldrig fått lyssna på den musiken jag vill lyssna på i så fall!

Kommentarer
Postat av: L

du gav mig ludwig bell och nu gav du mig oskar gyllenhammar...... så jag bugar och bockar :3

2011-07-27 @ 14:09:37
URL: http://impulsion.blogg.se/
Postat av: L

haha, det var så lite så! :3

förresten, oskar är från hudiksvall! haha, världen är minsann liten nu för tiden ^^

2011-07-27 @ 22:53:24
URL: http://heartcry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0