try not to fuck with your feelings

Eh, ojdå, glömmer bort bloggen jämnt och ständigt... Dock händer inte ett skit i livet nu; jag ligger hemma ett par dagar och tittar på serier och filmer, röker, äter, dricker red bull eller cola och äter onyttigheter, sitter uppe om nätterna och pratar med min bra styvbror om allt mellan himmel och jord, innan jag umgås med Kim ett par dagar, åker hem och är tillbaka till att vara vaken om nätterna osv.

I fredags var det dock ett ynkligt försök till att gå på bio, men givetvis skulle surtanten i kassan bli arg för att jag sa att det var lustigt att jag inte hade några biljetter när jag hade kunnat se bokningen och blablabla. Ingen bio där inte. Åkte hem och tjurade och somnade framåt 4.30 ungefär.
Igår gick jag upp tidigt; 10.40. Det är det tidigaste jag har gått upp ifall det inte har varit dags att bege sig mot en festival eller befunnit mig på en festival. Åkte in till Värnamo med mamma; hade kul på systemet, köpte en present till Julle som fyllde år igår (en stav till hennes meduza med en vanlig kula och en kula med en blå sten på) och strumpbyxor. Åkte hem, duschade, fixade mig och packade, glömde mina Converse på trappan ute när jag blev upplockad av Kim och åkte till momo&mofa för att fira momo som fyllde 71 i torsdags.
Kim körde mig till tåget sen och jag begav mig till Hok för att fira JulleBulle. Sanning och konsekvens med massa knäppa saker, manlighetstest bland pojkarna med en spark som straff, 13, jag-har-aldrig och nudelmiddag mitt i alltihop. Kimsan kom snällt och hämtade mig under natten och körde hem Julle och sedan sov vi.
Idag var det nytt försök med bion; och det lyckades. Så, alla Harry Potter-filmerna är avverkade och jag fällde en tur i slutet, och var nära väldigt många fler under hela filmen. Det är ju nästan så denna slog tredje filmen (även om filmen inte är vidare bra, men boken är bäst och därav blir filmen det också på något konstigt sätt). Mc Donald's efteråt, pussa mannen hejdå och sedan åka hemåt.

Jag förlorade för övrigt auktionen på "mina" väldigt fina skor. Fuck my life. Svarta kilklackar med ett avtagbart sidenband runt ankeln... Loved them. Dör lite för att de inte blev mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0