av sprit och musik blir man dubbelt så glad

Har sovit så extremt dåligt inatt; ungefär tre timmar sammanlagt, vaknat två gånger och bara stirrat rakt fram tills jag orkat sätta igång HIMYM igen, och strax efter 4 vaknade jag för tredje gången och kunde inte somna om hur mycket jag än försökte. So I gave up.
Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan packa ner det sista. Om två timmar sitter jag i bilen ner till stationen för att åka tåg till Hok och sedan bil till Borlänge.

Så, en (just nu) väldigt otaggad brud säger farväl till Småland och försöker hälsa Dalarna välkommen in i livet.

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

HIMYM är grymma! :D Gillar du dom eller?

2011-06-27 @ 22:33:26
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: L

klart jag gillar HIMYM! :D haha, annars hade det ju varit lite konstigt att jag sitter och nötar alla säsongerna ;>

2011-07-05 @ 14:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0