du har en kjol som sitter snett och läser dikter på fel sätt, så kan jag lova allt är annorlunda i ett annat land

Och jag följer med dig till en fest jag aldrig annars hade gått på
Jag märker ganska snabbt att hon ej känner mig så väl
Om hon hade gjort, så hade hon varit mer försiktig
Jag märker ganska snabbt för hon skrev brev till mig igår
Och jag hatar mig för jag vet att jag, jag kommer svika

Mina pusselbitar faller över hennes golv
Och det är någonting jag inte har berättat
Hon sätter sig på golvet och ser över det jag har
Och hon börjar fast jag vet att det är hopplöst
Jag sätter mig i fönstret som så många gånger förr
För att vänta på att hon ska inse det är lönlöst

Hon måste fått en flisa i sitt öga eller nåt
Dom är våta och skär mig in i märgen
Hon syftar till mig tyst att "detta kommer aldrig gå"
Och jag småler när jag nickar i förståelse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0