du stack ett hål i min kevlarsjäl

Jag kommer snart bli världens lyckligaste människa trots ord som slår fram och tillbaka i huvudet och kroppen fylld av rastlösthet. Beställde biljetten till Göteborg på torsdag för en liten stund sedan. Nu börjar det kännas verkligt, men fortfarande så otroligt jävla overkligt. Jag ska få se SOAD, Korn, BMTH, Volbeat och Khoma. Jag ska få se dem! Trodde aldrig det skulle hända... Fyra ynka dagar kvar. Det känns som tiden har gått lite för fort; nyss var det ju 8 februari och jag beställde min biljett?
Nej, jag ska kolla hur lång tid det är kvar tills min tvätt i torkrumlaren är klar så jag kan få mina shorts och sedan kan fly från mitt rum, huset och Forsheda och krypa ner någon annanstans och titta på film och stirra rakt ut i luften...

Jag vill ha tillbaka mina lappar. Min vägg är tom utan dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0