get on your fucking knees and cry me a fucking river

Jotack, jag har fått något ordentligt att tänka på. Gör jag det? Nej, jag sysselsätter mig själv med att springa upp och ner i trappan för att tvätta, diskmaskinen har varit i full gång och jag har diskat för hand också, sängen är urbäddad för att jag inte haft någonting att göra, jag har rensat garderober igen, färgat håret, klippt luggen igen och plockat upp allt skräp jag kan hitta på mitt golv (även om jag gjorde det senast förra veckan och det egentligen inte fanns något). Icke att förglömma har jag läst flera sidor i min bok, rökt många cigaretter, kännt rastlösheten när jag inte vet vilken musik jag vill lyssna på och ångesten inför att packa till Metaltown.

Förutom att sparka bort tankar och fördriva tid med städning osv idag har jag varit på rättegång. Oh, herregud, jag trodde jag skulle freaka ur totalt efteråt, extremt obehagligt. Visst att jag var nervös innan jag skulle in och vittna, men efteråt var värre... Som tur är slipper jag det nu, och som mamma sa; nu är jag en erfarenhet rikare.

Tror jag ska bli en lite gladare nu genom att lägga mig på golvet ute på altanen med ett stort glas vatten, cigaretter, min bok och musik nu en liten stund innan jag går och lägger mig.
Givetvis ska jag känna mig lite för gammal när jag går och lägger mig överdrivet tidigt om kvällarna och går upp vid 9 på morgonarna när jag har sommarlov... Att vara vaken hela nätterna utan anledning är inte min grej längre må jag då påstå.

Kommentarer
Postat av: Karro

rättegång för det där slagsmålet i stan, för typ hundra år sedan?

det är sjukt läskigt med rättegångar, buaaah, I know the feeling! aldrig känner man väl sig så uttittad som då...

2011-06-14 @ 22:01:41
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0