gick in i din hjärtkammare, rörde vid varenda cell

Har umgåtts med människor hela dagen; Låväh, Julia, Tess och hennes dejt (som startade ett team för tuffa människor och jag joinade på en gång) och sedan K hela eftermiddagen.
Jag fick mat lagat av K himself, hur gott som helst och jag åt upp allt även om det var tre gånger så mycket än vad jag skulle ätit i vanliga fall.
Lagade mat till hela huset här hemma sen när jag kom hem framåt kvällen.
Fixade min fotouppgift som var till idag.
Har fotat massa annat och redigerat massvis.
Suttit ihopkrupen och varit rädd för åskan.
Upptäckt att mitt golv är bäst.
Fått panik över att jag inte kunde hitta min biljett till Metaltown på datorn. Lyckades lösa det, tack vare att jag tydligen var medlem på någon sida och kunde hitta biljetten där.
Gett min ångest en enorm pungspark och bestämt mig för att ändra på allting.
Plockat ihop alla kläder på mitt rum och slängt in i tvätten (det vill säga hela garderoberna).
Bestämt mig för en sista natt med skolarbete innan sommarlovet.
Upptäckt The Vaccines.
Lärt mig ett nytt ord; pandemi.
Bestämt med systeryster att jag ska till henne imorgon för att umgås.
Ska plocka ur hela jävla skåpet imorgon; slänga allting, ta med saker hem, lämna in böcker.
Hittat ett myggbett på benet som sitter precis över ett ärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0