I can't destroy what isn't there

Det har varit tyst här. Väldigt tyst.
Men jag har spenderat tid med Kim, firade midsommar ute hos honom med människor, tacos och massa vin. Tror nog det är typ allt jag har gjort. Sov hemma mellan tisdag och torsdag, och nu i natt, that's it.
Idag står tvättning och packning inför P&L på schemat. Får även besök av Kim senare för sista gången innan jag åker.

Just nu känner jag mig extremt otagg på P&L. Jag orkar inte tvätta, jag orkar inte packa, jag hatar att sova i tält, en veckas bakfylla och here we go again på kvällen känns inte så pepp heller, det kommer gå åt alldeles för många cigaretter, glömmer jag någonting hemma är det kört. Sedan det största av allt; jag lyssnar inte på någon jäkla pop nu.
Tänkte igår att jag skulle lyssna igenom all möjligt musik idag, men vad är det första jag vaknar och har på hjärnan? Jo, Slipknot. Vad är det första jag sätter mig och lyssnar på? Jo, Slipknot.
Skärpning, ska göra en egen P&L-lista i Spotify nu och sedan dunka den hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0