vi skrattade och drack vin direkt ut flaskan, som sig bör, när det är vår och fest och man har tappat kollen

Har haft massor av fina lediga dagar nu.
I onsdags var det förfest i Ljungarum (även om vi kom fram till sen att det inte var "riktiga" Ljungarum) och sedan en livad krogrunda med en käftsmäll och massor av dansande, jäger blandat med öl, matkrig på Mc Donald's och var tillbaka i Bankeryd någon gång mellan 7-7.30 på morgonen.
I torsdags var det raka vägen till Hok och dricka vin och få K att prata som mig och mina fina vänner. Allt var en fin kväll med 21:an någon gång mitt i natten, massa alkohol och lite för många cigaretter.
Igår åkte jag och K hem till honom och åt hans mammas goda mat och sedan åkte vi hem till mig. Åt tacos och tittade på film och somnade någorlunda tidigt.
Idag tittade vi klart på filmen och sedan fick jag honom att lägga sig ute i solen med mig, även om han klagade på att det var varmt, haha. Sedan pratade jag med Kim och helt plötsligt blev det bestämt att jag skulle till Skillingaryd och umgås med människor. Så nu är jag nyduschad, har precis sminkat mig och ska nu bege mig till tåget och störa Eddings lugn han trodde han skulle få ha tills ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0