you can have my everything

Galna lediga dagar som sagt. Lördagen var fin, äventyr på alla möjliga håll och kanter, en ny bekantskap, världens godaste kebabrulle, ännu ett brännmärke på armen, promenad till statiol mitt i natten och trasiga strumpbyxor på köpet när vi skulle klättra över staketet tillbaka till Eddings hus.
Igår badades och solades det ute i Linneryd ett par timmar, sedan lite basket och tillbaka ut till skogen.
Idag var det bara chill och sedan åkte jag till Värnamo för att försöka lära K att titta på skräckfilm. Valde den mesigaste jag visste; Dark Water. Herregud, jag får väl erkänna att K verkligen tillhör Team Tirrefirre; så fort jag sa "nu händer det någonting!" tittade han bort, haha.
Fick skjuts till stationen, fick frågan av någon random person ifall jag hade några öl på mig för att han var så bakis (fick även höra sedan att han suttit i fyllecell) vid bussen och när jag kom hem jagade jag lite efter min bankdosa, utan resultat.

Och nu kan världen sneknulla sig själv och jag ska titta på How I met your mother till gryningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0