and could this be the time when somebody will come to say: "look at yourself, you're not much use to anyone"

Dagarna fylls av Belle & Sebastian, stökiga tankar, måste-göra-tankar, lite sol i ögonen då och då, invigning av de nya solglasögonen och en ytterst liten dödslängtan så fort jag måste lämna min säng på morgonen när det äntligen är tyst i huset, när jag måste komma hem på eftermiddagen när alla bara springer omkring och väsnas (tystnad ♥) och varje gång jag tänker på att jag måste städa mitt rum, tvätta mina kläder, ringa Försäkringskassan (förstår inte hur svårt det kan vara att betala ut ett jävla underhåll?!) och allt jag måste göra med skolan. Utvecklingssamtal nästa vecka också, ääälska livet!

Dessutom har jag märkt att det spelar ingen roll vad jag säger här hemma. Det är ingen som svarar ändå.
Fuck it, nu ska jag mysa med ett avsnitt K-on och en kopp vitt te medan jag målar naglarna.

Och grattis till Anna som blev moster till en liten flicka.
Och ännu ett grattis till Micha som lyckades ta sitt körkort idag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0