blue lips, blue veins

Det blev en rätt bra kväll igår trots allt. Köpte med mig två Ben&Jerry's och en cola, vandrade hem till Jocke. Han lagade mat till mig, Fidde och Jennifer och sig själv; fläskfilé, ungsstekt potatis och bearnaisesås, mhm. Sedan åt jag lite Ben&Jerry's. Somnade ifrån ett par filmer också, vaknade vid 2.45 av ett sms från Mattias, ringde honom och pratade i en timme ungefär. Det var skönt att höra den där rösten igen som ofta har fått mig glad, och jag både skrattade och grät under telefonsamtalet medan jag satt och åt ännu mer Ben&Jerry's. Somnade om på soffan efteråt.

Vaknade idag, började titta på film, somnade om, vaknade, köpte pizza, åt, somnade. Mamma och Peter kom och hämtade mig efter att de hade handlat, kom hem och satte mig vid datorn med min andra Ben&Jerry's. Det blir bakad potatis här hemma, mumsigt. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll med så jag kan få sova ännu mer. Känns som jag inte behöver sova mer på hela veckan ungefär efter den här helgen, minns inte när jag sov såhär mycket senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0