colour my life with the chaos of trouble

Jag har fastnat för 500 days of Summer. Verkligen fastnat för den, den är ungefär som Despicable me som jag kan titta på om och om igen utan att tröttna. Dock lite omvänt, eftersom jag blir glad av Despicable me och 500 days of Summer bara får mig att sakna vissa saker.
Till en början vill jag ha någon som jag verkligen kan bryta ner min mur inför, och nu när jag sitter och funderar på det har jag ingen sådan person. Bara emellanåt när jag klarar av det, på mina villkor. Men det duger inte. Inte för mig.

I övrigt så sitter jag faktiskt och tittar på 500 days of Summer, Kim sover, det är en timme kvar tills jag ska åka till Värnamo, gå till Hemköp och köpa Ben&Jerry's och sedan gå hela vägen hem till Jocke. Jo, den här kvällen borde gå bra på något sätt. Jag behöver bara intala mig själv bra saker och slänga allt annat i väggen. Hur nu det ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0