din livslinje är av

Igår var brabrabra. Vi startade på Bongo, Anton och jag gick till Amour för en shotbricka och sedan kom alla andra också, drog till Centrum och dansade som fan. Träffade Mattias igen och underskattade min rumpa och spillde ut hela min cider över Mattias kompis när jag skulle tränga mig förbi mellan Låvähs ben och bordet.
På vägen hem dog en hare också när Andreas skulle lämnas av. Jag såg den typ en sekund innan den kördes över. Stannade där när vi körde förbi igen och inälvorna låg vid sidan om haren. Hare död.
Somnade till 500 days of Summer och drömde drömmar om att jag, Anna och Låväh var med Kim och hans klass på deras klassresa till något som antagligen skulle vara någon extrem mix; Prag/Krakow/Berlin/Barcelona. Vi missade en middag och åt den senare, Kim berättade att colan var slut så vi fick dricka Pepsi istället; Pepsi som de hade kostat ungefär 100 000 kronor. För en liten glasflaska. Tror Kim dansade salsa eller något i min dröm också...

Vaknade med en hejdundrande huvudvärk idag. Och hela dagen har varit äckligt irriterande och jag vill hugga huvudet av den här dagen.
Ikväll blir det film osv hos Jocke, jag kommer nog sova mig igenom allting så trött som jag är. Men det blir bra ändå, jag slår nog på stort och köper med Ben&Jerry's hem till Jocke och tröstäter. Dessutom tror jag den nya och fluffiga soffan har kommit också så inför min egna invigning av soffan passar Ben&Jerry's bra till det med.

Nu ska jag titta på It's kind of a funny story och hoppas att min huvudvärk kan gå över snart, ähä. Fick höra att Ipren inte hjälper mot bakfyllehuvudvärk heller så det verkar inte vara någon idé att prova. Vatten it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0