don't say that you'll be with me tonight. you're lying

Huvudvärk är inte min bästa vän, vilket resulterar i att jag snart tar Ipren och går och lägger mig för att sova istället för att sitta här.
Spenderade någon timme i stan med Tess, även om det bara var att ta bussen till A6 för att hon skulle göra sin teori och sedan kom hennes pappa och jag köpte en vanilla latte och åkte hem med tåget.

Sedan måste jag bara påpeka hur mycket jag älskar människor mer och mer för varje jävla dag som går. Ren jävla idioti att låta någonting som min pojkvän har på Facebook gå ut över mig, och dessutom fråga "varför" vi blev tillsammans, är inte sådant rätt uppenbart? Tydligen inte.

Nej, nu blir det Ipren, och någonting att titta på och sova.
Är inte allt för taggad inför skolan imorgon, men det är jag ju aldrig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0