du behöver en kula för att orka va kvar

Jag slogs precis över hur mycket jag saknar Hästpojken. Det är nästan så jag vill vrida tillbaka tiden nästan ett år, rättare sagt till 1 maj 2010 och står där och trängas, springa fram till scenen för bra platser och vråla mer än någonsin. Man kan ju dock ta bort att jag var nära på att svimma mitt i och fick gå ut och sedan spydde efter att de spelat klart, bortsett från det så tillhör Hästpojken en av mina livs bästa upplevelser.

Nu har jag precis duschat, ska skynda mig på lite med att fixa mig, dansa omkring till bra musik som Håkan, Florence Valentin och Hästpojken. Sådan där bra musik som hör hemma på våren.

Ungar på skolgården leker Firman Boys
Hotar varandra med SMS på telefon
En flaska mot skallen blir droppen nån gång
Det var droppen för dom

Så spring Ricco, spring Ricco, spring Ricco

King Island är rena Kingston nu
Händer samma sak på bortaplan hörs inte ett ljud
Det är det här dom har väntat på
Så spring Ricco, spring Ricco

Slanga bensin med EU-moppengängena
Istället för att stå där med guldkors och bandana
Efter nån som 50 Cent
med skottsäker väst från Dolce Et Gabana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0