du dansar tyst en kärleksvals från ingen alls

Okey, snabb sammanfattning om dagen innan jag går och lägger mig.
Försov mig och missade multimedian (dåååligt).
Lunchade med min fru på Subway.
Invensterade i ett par nya Converse (välbehövliga!) och nya tops och en ny jävla rakhyvel. Alltså bara saker jag behövde.
Var på min första lektion i naturkunskap b - alltså Julias lektion.
Satt och var bra på mediekommunikationen.
Åkte ett tåg för tidigt mot Skillingaryd. Slutade med att jag åkte till Värnamo och åkte ett lite senare tåg därifrån till Skillingaryd. Det i sin tur slutade med att Kim fortfarande inte hade slutat och jag ringde Micha och umgicks med honom.
Spelade NHL i typ två minuter, tittade på TV och pratade om kommande tatueringar osv innan Kim kom och hämtade mig.
Åkte hem till honom, lämnade lite saker, åkte hem.

Nu ska jag sova! Får försöka komma ihåg att packa allting imorgon, får nog skriva en liten lista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0