everybody were laughing and we were listening to our favorite songs

Lyssnar på Hello Saferide, har precis bäddat om sängen så jag ska krypa ner i en nybäddad säng om en liten stund, och jag har också tvättat ikväll, så jag ska fixa det innan jag går och lägger mig också. Duktig tjej här dåva.

Hade bara teater idag med. Det första jag fick höra när jag kom innanför dörren var "du är sen Såswald!". Men det var kul, vi gjorde om namnen på alla gymnasier i Jönköping så de innehöll "bal" på något sätt, jag fick ännu en panik över att jag inte fixat någonting till balen och studenten innan jag återigen kom på att jag har ett år kvar till allt det. Ibland är det för jävligt att ens bästa vänner inte går samma år på gymnasiet som en själv; jag freakar ur varje dag för balen och studenten innan jag kommer på att jag bara går andra året, inte tredje.

Well, now I'm off to bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0