I was blushing by your precense 'cause you where so so damn beautiful

Fotade till multimedian igår med Kim - försov mig idag och missade multimedian. Kom dock på att jag kunde gå på multimedian som halva klassen har imorgon istället - smart brud som någonsin tänkt det på förr? Nej.

Har i alla fall målat naglarna tant-röda nu. Beslutsångest som jag har lät jag mor min välja nagellack åt mig. Stod mellan mitt lila Opi-nagellack och mitt röda. Klart det blev det röda, det går ihop med mina nya blåa shorts! För givetvis åt jag på Espresso House med Julia idag, och efteråt gick vi till Monki. Jag hittade äntligen en svart, transperant blus med volanger - "min!" och sen kassan. I en storlek för stort, men who cares? Sedan ett par marinblå, höga shorts till, skitbra.

Imorgon blir det krogen, jag är taggad till tusen! Måste nog packa ihop lite tills imorgon, typ sovkläder och sådant som Julia kan ta med sig hem sen från skolan så jag slipper ha en överfull väska på krogen igen.
Men nu ska jag tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och sedan sova. Hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0