in your heart

Det är sådant här (cambilderna) man sysslar med när man sitter sysslolös och nästintill färdig. Jag har dragit upp persiennerna och njuter av solen trots min molande huvudvärk, lyssnar på A place to bury strangers och skriver på msn. Min mage drar ihop sig av hunger, men jag tror nog jag tar något litet uppe i stan istället för att ställa mig och krångla med sådant nu.
Har i alla fall ett i-landsproblem som jag inte kan lösa idag; ska jag platta håret eller inte? Ett annat i-landsproblem som också handlar om mitt hår är vad jag ska göra med det, någonting måste förändras snart, och jag har inte klippt mig på över två år, och att vara svarthårig har blivit rätt enformigt (även om det är mörkbrunt nu när färgen bleknat). Jag kräver en förändring och om det är någon av mina få läsare som har ett förslag kan ni ju slänga iväg det till mig på något sätt. Någonting måste i alla fall hända.
Och nu ska jag gå och platta till min bäbislugg så att i alla fall den ligger rätt.



Kommentarer
Postat av: jullzbullz

u be so purdy! <3

2011-03-22 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0