ingen ser ens sår om man bara går fort

Åkte lite spontant till Kim i natt. Blev upplockad vid 5 på morgonen och trängdes i bilen med Kim och hans kompisar. Somnade vid 7 eller någonting, sommartiden är okej precis...
Idag skulle jag pluggat, läste några sidor och sedan gav jag upp, hoppas på det bästa på provet imorgon. Jag har ju faktikst läst boken och kommer ihåg den någorlunda bra så det löser sig nog.
Sov några timmar innan med, och det är inte okej att klocka är mer än den ska "vara".
Äh, nä, jag bäddar väl sängen nu (blir nog inte gjort annars, haha) och sen går jag och borstar tänderna och går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Bra film du har! ;)

2011-03-28 @ 13:12:52
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0