I've got your wedding bells in my ear

Jag tror jag upplevde det skönaste någonsin igår. Vi var hos Monika och gjorde lite till hennes och Låvähs projektarbete, sen slutade med att vi gjorde lite olika saker, bl.a gjorde Julia någon grej på mig där själen ska lämna kroppen. Bara det där ögonblicket när det känns som man sätter sig upp när man egentligen ligger kvar är jävligt häftigt, men det som återstår sen är helt jäkla underbart; det finns ingenting i huvudet och alla känslor är helt gone. Sedan när allt kommer tillbaka var det ungefär som i filmer; det där häftiga andetaget kommer till en och det känns verkligen att allting kommer tillbaka på en gång.
Detta fick Julia även göra på mig för att jag skulle kunna sova sen på kvällen, jag var helt utmattad och allting, men det fanns bara massa oro i mig så för att slippa det fick hon göra om detta (jag kommer inte ihåg vad det heter) och efteråt orkade jag inte ens öppna ögonlocken och sov efter bara en liten stund.

Just nu lyssnar jag på musik och försöker få mig själv på bättre humör för att stå ut med ännu en dag. Duschade för en stund sedan, och varmvattnet hade tagit slut, inte allt för skönt kanske, haha.
Och sakta med säkert börjar jag tagga Håkan mer och mer för varje dag. På fredag ser jag denna vackra man igen, underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0