jag vill inte höra vad du har att säga, bara hålla din hand

Firade Kim hos hans mamma innan idag med tårta och annat och kaffe. Till slut satt Kims mamma och systrar och jag och tittade på filmer på Youtube om hur man gör inbakade flätor i håret och lite sådant, haha. När jag och Kim skulle få skjuts hem till mig såg vi en stor fågel vid vägkanten, antagligen en ormvråk eller något sådant, som satt och åt på en kråka. Det fotades lite, vi åkte hem till mig och hämtade min kamera och tog lite fler bilder och sedan gick jag och Kim hem till mig och åt.
Vi skulle spela Monopol sen också, men det gick ju inte så bra eftersom ingen kände något tagg för det, så det slutade med en dålig film på TV:n och varsitt glas Captain Morgan. Och jag som vaknade vid 06.53 idag är ju lagom trött, haha.
Imorgon blir det plugg inför provet i mediekommunikation på måndag, jag kan iiiiingeeeet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0